Wajah baru

Aku dah tak ingat ini kali ke berapa aku tukar layout blog. Tiba-tiba saja semalam teringin pula nak ubah layout blog ni dan aku terjumpa layout yang menarik mata aku - ikan paus. Dulu sang rerama. Lepas ni aku tak tau ler pula apa citarasa aku seterusnya.

Masa jumpa bos KN tempoh hari, kami ada berbincang mengenai novel baru aku. Jika ikut perancangan asal...surprise KDC yang terbit dulu. Tetapi setelah memikirkan strategi pemasaran, cewah...aku diberi cadangan supaya menangguhkan dulu rancangan itu dan terus mengeluarkan novel baru. Tak baru pun tapi kesinambungan DMPB. Boleh dikatakan novel baru juga walaupun latarnya sama dengan DMPB. Hanya kali ini ceritanya lainlah daripada DMPB. 

Ataupun aku mungkin boleh keluarkan satu lagi novel yang memang baru yang aku usahakan serentak dengan kesinambungan DMPB dan surprise KDC. Gaya penulisan aku ialah menulis serentak novel/nopen yang aku nak terbitkan. Boleh tukar-tukar mood macam tukar gear kereta...hehehe. Pagi ni aku nak menulis. Nak pujuk-pujuk mood yang semakin menipis...mungkin aku dah penat kut tunggu hari. 

Ulasan

  1. Salam Izza. Lawa design baru blog. Dapat template di mana?

    BalasPadam
  2. dapat idea drp blog ulat buku. tehehehe...

    BalasPadam
  3. Rumah ko ni spesis Transformer eh?

    BalasPadam
  4. transformer? hrrmmm...ko ada jumpa template transformer tak? menarik gak cadangan ngko ni...hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap