My Hero

Seperti yang takdirkan, hero pertama aku lahir pada 13 Ogos 2008. Lebih kurang pukul 11.31 pagi, bertempat di Dewan Bedah Hospital Serdang, maka dengan selamatnya lahirlah Thaqif Zikrulhaqeem seberat 3.38 kg melalui pembedahan Ceasarean. 

Nak upload gambar tapi kabel kamera sudah salah letak ler...huwaaa....Next time jelah ya. Kalau aku nak lukis, nanti serupa pula dengan Ultraman Next...huwahahaha.

Setakat ni dululah laporan aku. Untuk cerita ngeri pembedahan selanjutnya akan ku sambung kemudian bila aku rasa cam nak menulis. Semangat aku ilang sekejap sebab kabel kamera dah salah letak...haiyoh!




Ulasan

  1. IZZAAAAAA!!!!! *jerit tapi berbisik... coz takut kaco baby tido*

    CONGRATULATIONSSSS!!!

    BalasPadam
  2. thankz wabbit, sara

    hajat nak paste gambo dia tak kesampaian lagi. wayar kamera masih tak dapat dikesan...huwaaa

    BalasPadam
  3. TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!

    siapa nama hero kecik tu? teruja nk tngk wajahnya..

    -nor ash burn-

    BalasPadam
  4. kak ash..namanya Thaqif Zikrulhaqeem. memang nak letak gambo, tapi kabel kamera masih tak dapat dikesan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap