Ralat 2 Srikandi vs Arjuna

Pembetulan sudah ditandakan dengan warna merah.


KHADIJA tersenyum jahat yang dibuat-buat. Dia mematah-matahkan jari-jemarinya di hadapan skrin komputer sebelum mula menekan papan kekunci. Layar tetingkap Yahoo! Messenger conference telah terbuka di layar skrin monitornya.

Elliot> cepatlah cerita. ko buat aku suspens jer
Sheba> aku debik kang
Deja> muehehehehehh...guess what?
Elliot> BUZZ!
Sheba> BUZZ!
Deja> muehehehehe...hari ni Ridd terserempak dengan BHK. tragis sadis. bersalah plak aku rasa
Sheba> what heppen???????????????
Deja> pada mulanya Ridd tak mahu cakap. dia kalut nak balik sampai tak tukar dobok. bila aku pujuk, baru dia nak bagitau. itu pun tak banyak. dia tak sangka yg pembantu Abang Kar tuh si BHK. petang tadi plak si BHK dtg umah aku minta nak jumpa Ridd
Sheba> oooo...cinta masih berputik lagi ya...eehehehehe
Elliot> so? apa plan ko seterusnya?
Deja> esok aku soh depa jumpa kt umah aku. cam biasa ridd tak tau apa2. nasib ler kalu kena marah. weh..Sheba...BHK ada call laki ko?
Sheba> tak de. tp tak tau plak kalu kt opis. Feez pun jarang citer kalu aku tak tanya
Deja> tak sangka aku tadi. tgk muka BHK serius giler. sedih pun ada. memang betullah dia masih ada hati kat ridd...muehhehe...berjayalah plan aku nampaknya
Sheba> hati2 dej. nanti ko plak yg kene bertanggungjawab klu plan ko tak menjadi
Deja> dun wurry. Ini dej. taulah aku cemna nak handle depa tuh. weh...korang turun ler kl. Banyak aku nk citer. penat jari menaip nih
Sheba > tunggu ler feez outstation ke kl
Elliot > dh tau nanti bgtau aku. bleh aku plan cuti
Sheba > gud luck again dej. carefull
Elliot > sok sambung lagi tau tau tau tau tau tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Deja> bahek!


Mohon maaf atas kesilapan typo ini

Nota: petikan ini diambil daripada manuskrip asal Srikandi vs Arjuna.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap