MISSION ACCOMPLISHED!

Dengan bangganya aku menghadiahkan diri aku gambar Lamboghini Gallardo kerana berjaya menyudahkan manuskrip terbaharu. Tengok gambar ajelah ya. Nak beli tak mungkin mampu hingga ke akhir hayat, melainkan aku menang jackpot...huhuhu.

Walaupun aku tak dapat kereta hensem ni, tapi ia ada peranan dalam novel terbaharu aku. Aku tahu pasal model kereta ni pun masa buat kajian untuk novel. Bergaya juga novel aku dengan kereta idaman ramai ni ek...ahaha. Rasa dada aku lapang aje bila selesai sudah tanggungjawab yang satu nih. Seterusnya, aku harus tumpukan pada manuskrip lain yang menanti pula. Tahun ni ialah tahun menulis. Terbitnya entah bila....Tunggu jelah ek.

Ulasan

  1. Dan penerbitnya siapa...? Hehehehe...

    BalasPadam
  2. masih yg sama. belum sampai waktu pelaksanaan...wahahaa. skema tul jawapan aku

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap