Kesinambungan ...dan mimpi pun bersatu siap!

Alhamdulillah!

Siap juga akhirnya kesinambungan ...Dan Mimpi Pun Bersatu. Saya rasa bagai nak menangis. Hidung dah gatal-gatal macam nak bersin. Mata pula dah berair sikit. Huhuhu...rasa sedih dan teruja pula novel yang saya kerjakan semenjak Julai 2008 ni sudah siap. Hari ini dalam sejarah...hahaha. Rasa macam bersalinkan anak baharu lah plak.

Tapi saya akan peram manuskrip ni selama seminggu sebelum dibaca balik supaya kesilapan dan kekurangannya dapat dikesan oleh mata dan minda yang segar. Insya-Allah, minggu depan dah boleh hantar pada penerbit.

Rasa sebak ler plak...huhuhu.

Ulasan

  1. saya dah bace novel dan mimpi pun bersatu...memang best!!! saya sngat sukakn watak zarul tapi yang saya sedihkan at the end zarul dan ayrin tak kawin pun...dan satu lagi kenapa ad prkataan "tamat...untuk masa ini" ad sambungn lagi ke?????

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap