Zettai Akiramenai


絶対 諦めない 

Imi nan desuka? Maknanya walau apa pun yang berlaku, aku takkan mengalah. I will survive! Yeyeah! Kita semua dilahirkan sebagai pejuang sejak dari dalam perut ibu lagi. Masa pergi kursus BTN zaman sekolah dulu, pakcik askar yang jadi trainer tu selalu cakap. Kitalah juara sebab berjaya dilahirkan ke dunia setelah berjuang antara ratusan σπέρμα (perkataan Greek). Segan nak sebut perkataan bahasa Inggerisnya. Nanti jadi pengajaran subjek sains plak. 

Anyway, aku tengah berjuang nak menyiapkan manuskrip. Dalam proses nak memanjangkan plot supaya jadi lebih tebal. Aku janji nak hantar hari Jumaat ni, tapi rasanya tak done sebab sebelum aku hantar, kenalah self-proof dulu. Tadi masa drive ke opis, aku dah terjumpa satu kesilapan fakta. Bayangkan, tengah memandu puna da masa nak fikir pasal plot novel. Ni dah tahap meroyan. hari tuh menurun aje. Alahai Opah...cam sama ajer sindrome kita nih...ehehe. 

Nak tau aku tengah tulis apa? Masuk sini Novel Izza. Promosi akan dikemas kini dari semasa ke semasa. 


Ulasan

  1. Weh...! Jangan drive dekat dengan aku tau! Ekekekekeke...

    BalasPadam
  2. huhu...apsal? takut kena langgar? aku bawa tak laju sebab MRR2 jammed.

    p/s: word verification utk komen ini ialah PECTURBO. aku tak bawa kete kausa turbo...ehehe

    BalasPadam
  3. Huh? Ko sendiri pun kena word verification ke? I thot tuan punya blog tak perlu verification.

    p/s: wf komen ni ialah 'tarrado'... ekekeke... kenapa aku bagitau ni? Entah. May be sebab bunyinya kelakar... tarrado... ekekekekeke...

    BalasPadam
  4. ntahlah...aku tak sign in lg kut masa balas komen ngko

    p/s: word verification kali ialah terdsedn. mcm tersedan...wekeke

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap