Tukar lagi

Saya sendiri tidak tahu sudah berapa kali saya menukar blog template. Apabila saya berasa bosan dengan template yang ada, saya pasti menukarkannya dengan template yang mencerminkan fikiran saya pada ketika itu. Ataupun pilihan template juga memaparkan tema novel yang sedang saya tulis.

Buat masa ini, saya sedang berhempas-pulas menyiapkan manuskrip Usahawan Cilik dan Siri 3  AG bagi terbitan PTS. Manuskrip novel lain akan menyusul. 

Baru-baru ini saya melayari blog penulis yang menggunakan banyak nama pena--seperti saya juga. Saya pasti setiap nama pena yang digunakan mempunyai tujuan tertentu. Saya menggunakan nama pena berbeza bagi mengklasifikasikan genre penulisan. Nama pena Izza Aripin digunakan untuk novel cinta remaja/dewasa. Manakala nama pena Hani Ismail digunakan untuk novel awal remaja/remaja. Dan nama sebenar saya sendiri digunakan bagi penulisan serius seperti suntingan buku ilmiah/separa ilmiah, artikel majalah dan surat khabar. 

Saya sedang mempertimbangkan satu lagi nama pena baharu. Tukar lagi?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap