Phew! Lega rasanya....

Akhirnya debaran berakhir jua. Berjaya juga aku ke udara dengan selamat tanpa terpaksa terjun dengan payung yang tak terbuka. Phew!

Aku harap input yang diberi dapat dimanfaatkan bersama. Apa-apa kekurangan, aku mohon ampun. Sebenarnya banyak yang aku nak perkatakan tadi. Tapi disebabkan perasaan gabra dan cuak terlalu menguasai diri, aku jadi kaku dan terpaku.

Bila dengar balik suara aku tadi, rasa kembang aje telinga. Macam chipmunk pun ada...wakakakakakakak.

Walau apa pun, input yang aku berikan tadi adalah atas dasar keperluan rasmi - tugas hakiki sebagai Penyunting di tempat kerja ku dan bukan sebagai seorang penulis novel.
Phew....ada komen? Ekekekekekeke....

Kepada sesiapa yang tak sempat mendengar, bolehlah ke blog Ombak Senja untuk mendapatkan sedikit ulasan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap