Komen pembaca tentang my sweet babies: Dan Mimpi Pun Bersatu dan Kasih Pun Bersatu

Komen ni saya jumpa di laman web Cari.com.  Baru kini ada kesempatan nak update di sini sebagai penghargaan saya kepada pembaca yang sudi baca dan reviews 'My Sweet Twins' :D


EXLESSIA Post on 21-3-2012 02:18 PM
baru baca Kasih Pun Bersatu - izza aripin.
tp katanya ni dah sekuel.
yang 1st tajuk apa ek? KN jugak ke?
agak best la ceritanya

Reply 1256# EXLESSIA
qimi08 Post on 22-3-2012 11:56 AM
Terbitan KN juga
1) Dan mimpi pun bersatu - 
    kisah emaknya org biasa berkahwin dgn kerabat raja- penuh advanture.
2)Kasih pun bersatau....
   Kisah anak pulak - puteri raja.. tentang cinta sejati , dendam ....
Saya suka kedua-dua novel ni x jemu membacanya...

Reply 1256# EXLESSIA
mijot Post on 22-3-2012 11:07 PM
tajuknya dan mimpi pun bersatu...
best sgt, citer pasal mak dia yg kawen dgn putera raja (bakal sultan)...
best sebab adventure dan ditulis oleh penulis wanita...
jarang ada penulis wanita yg menulis mengenai adventure ni...

EXLESSIA  Post on 23-3-2012 08:05 AM
kena cari nampak gaya ni. yang sekuel pun aku pinjam je dari adik aku. minah tu tak beli yang awal2 rupanya.
yes.. aku setuju... adventure betul citer ni. pas tu... rasa cam ngan kita2 sekali masuk.
tp aku suke percintaan zarul ngan ayrin tu. 2-2 ego walopon 2-2 cinta. siap berlawan pedang tuh.
walopon sampai cedera2, tp naper aku rasa suwit ekk???

Reply 1260# EXLESSIA
qimi08  Post on 23-3-2012 12:09 PM
Part percintaan mak dia pun best juga tapi ada sedih sikitlah.......
perangai mak dgn anak sama aje ...cuma anaknya terlalu aktif dan kurang sabar 
cuma novel pertama tu susah sikit nak cari sbb KN dan reprint lagi....
mungkin klu  nak beli buat koleksi blh tanya terus pada penulis atau
tunggu waktu bf mungkin adalah ...


mijot  Post on 23-3-2012 09:56 PM 
dok sembang2 pasal novel izza aripin, telah membuatkan ku geledah rak cari balik untuk dibaca semula 


Reply 1263# mijot

qimi08  Post on 23-3-2012 11:01 PM 
Akak suka ulang baca mimpi pun bersatu & kasih pun bersatu....
mcm watak2 dlm novel ini wujud je


Pautan komen di http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=271584&extra=page%3D1&page=51

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kena cabut ke?

Sambal hangit

Resepi Bihun Goreng Simple Tapi Sedap